کانگونیو

کتاب حق السکوت

 رمان حق السکوت نوشته ریموند چندلر، آخرین رمان این پلیسی نویس بزرگ امریکایی است. خوانشگرانی که با فضای داستانهای این نویسنده و دغدغه ها و حرکتهای کارآگاه مشهورش «فلیپ مارلو» آشنا هستند، نیک میدانند که این کلیتها چندلر را به یکی از جریانهای مهم ادبیات پلیسی در قرن بیستم تبدیل کرده است. رمان حق السکوت ماجرای جذاب و پرهیجانی ست که باز هم کارآگاه پرآوازه چندلر یعنی فلیپ مارلو در مرکز آن قرار دارد. مارلو که از قضا در این رمان، خسته و کمی کسل به نظر میرسد، برای تعقیب یک زن ناشناس استخدام میشود و در جریان همین تعقیب است که میفهمد با پرونده و آدمهای پیچیده ای روبرو ست.

فیلیپ مارلو از طرف یک وکیل مامور می‌شود تا دختری را دنبال کند. همین. نه قتل و جنایتی در کار است و نه حتی دزدی‌ای. مارلو نمی‌داند دختر کیست و چه کار کرده. اما روش کار مارلو مزدوری نیست. او باید بداند چه کار می‌کند. بنابر این، مثل اغلب اوقات، به جاده خاکی می‌زند. کارآگاهی که مامور شده تا دختر را مخفیانه دنبال کند خودش را به او نشان می‌دهد، به او می‌گوید که مامور شده تعقیبش کند، و از او می‌پرسد که چرا. مارلو به زور از هر منبعی که بتواند اطلاعات بیرون می‌کشد، از جانش مایه می‌گذارد و تا دم مرگ می‌رود، و کم‌کم ماجرای دختر آن قدر شاخ و برگ پیدا می‌کند که تبدیل به یک پرونده پلیسی درست و حسابی می‌شود.
 

قیمت۸٬۰۰۰ تومان

لطفا گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. با تغییر گزینه‌ها قیمت ممکن است تغییر کند.

  • حجم

    220
    صفحه
  • قطع

    رقعی
    14×21 سانتی‌متر
  • ناشر

    انتشارات مروارید
  • مترجم

    احسان نوروزی
  • چاپ

    سوم
    1390
  • ارسال از یک روز کاری بعد

    کتاب‌های چاپی روز بعد از سفارش شما صرفاً از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهند شد. با توجه به فاصله شما از شهر تهران، پست بسته شما را یک الی چهار روز بعد تحویل می‌دهد. در حال حاظر امکان ارسال کتاب با پیک وجود ندارد.

  • گارانتی بازگشت محصول تا ۷ روز

    هدف ما از ارایه این محصول انتقال ارزش به مشتریان‌مان است. در صورتی که بعد از خرید متوجه شدید که محصول برای شما ارزشمند نیست می‌توانید تا ۷ روز بعد از خرید، محصول را مرجوع کنید.

نویسنده کتاب

ریموند چندلر

ریموند تورنتون چندلر (زاده ۲۳ ژوئیه ۱۸۸۸ - درگذشته ۲۶ مارس ۱۹۵۹)، یکی از برترین نویسندگان رمان جنایی و پلیسی بود. از بیشتر آثار وی نسخه‌های متعدد سینمایی اقتباس شده‌است.

  • بعد از منظر و شیوه‌ای که چندلر برای سخن گفتن در مورد آمریکا یافت و آفرید، آمریکا دیگر هیچ‌گاه نتوانست به سان او به خود بنگرد.

    پل استر
  • نثر چندلر در داستان‌های کم تعداد اما پربارش، هنوز مانندی در دنیای ادبیات نیافته است.

    جویس کرول اوتس